Jeg elsker at gå i min lokale pladeforretning og finde inspiration til tegninger, da mange lp-er har virkelig flotte og kunstneriske covers.
Den anden dag kom jeg lige forbi, og faldt over dette cover:
Picture
Jeg synes virkelig bare at billedet er så lækkert med dets skarphed og den smeltede is, der flyder ned.
Lp'en er lavet med tre forskellige covers, som er illustreret med en slags is på hver - Vanilie, jordbær og chokolade. Nede ved min lokale lp-pusher havde de kun fået fat i chokolade og jordbær, men ville gerne have haft alle tre, så jeg kunne få den trefarvede is på væggen. MUMS!



Leave a Reply.

    Archives

    March 2013
    December 2012
    November 2012
    October 2012
    September 2012
    August 2012
    June 2012
    May 2012
    April 2012
    March 2012
    July 2011

    Categories

    All
    Artikel
    Delfinen
    Event
    Fotoserie
    Gør Det Selv
    Gør Det Selv
    Inspiration
    København
    Konkurrence
    Mormor
    Musik
    Streetart/Gadekunst
    Tegninger
    Udstilling
    Værker